SV. Otterlo zet sponsors in het zonnetje!

Op jl vrijdag 13 mei zijn de sponsors van SV. Otterlo door de club in het zonnetje gezet. En dat zowel letterlijk als figuurlijk!

Na enkele jaren van moeilijk te organiseren bijeenkomsten was het nu écht de tijd om de sponsors te bedanken voor hun trouwe steun aan SV.Otterlo. Ook onze sponsors hebben een zeer vervelende Covid-periode achter zich en ondanks dat zijn zij de vereniging SV. Otterlo blijven steunen! Met name dat was de reden om hen een vermakelijke avond aan te bieden.

De organisatie van deze bijeenkomst lag in handen van de vernieuwde sponsorcommissie van SV. Otterlo. Deze sponsorcommissie opereert onder de paraplu van het hoofdbestuur. De huidige sponsorcommissie bestaat uit: Nikkie Zoonen, Henri Hendriksen, Daan de Rooij, Marco van den Brink, Bertus Hendriksen en Bart Brunekreef.

Nadat op de 13e mei ’s middags het sportpark werd omgetoverd tot een mooie feestlocatie werden de sponsors welkom geheten onder het genot van een welkomstdrankje. Middels dit welkomstwoordje werden de sponsors nadrukkelijk bedankt, aangegeven hoe belangrijk zij zijn voor de club én hoe zij bijdragen aan het sociaal welzijn van de club binnen de gemeenschap Otterlo. Ook werd tijdens dit welkomstwoordje afscheid genomen van de vorige sponsorcommissie. Deze heeft zich vele jaren ingezet voor de club en daarom zullen zij in een later stadium officieel worden bedankt.

Gedurende de avond was er ook zorg gedragen voor vermaak middels optreden van de Freestyle Footballer Sheriff, Goochelaar Janse Heijn, LOBSTER-Bar en superleuke Logoquiz waardoor er einde avond ook nog prijswinnaars huiswaarts keerden.

In feite waren er deze avond louter en alleen winnaars, want na lange tijd was er weer een gezellig samenzijn!

Uiteraard zijn er vele bedankjes op z’n plaats aan menigeen, maar bij uitzondering willen we toch 1 groep noemen en dat zijn onze vrijwilligers van de club!

De foto-impressie zal het welslagen van deze avond verduidelijken!

Over enige tijd zult u weer horen van de Sponsorcommissie SV. OTTERLO. Bedankt voor uw interesse.

Foto’s door Ton Blotenburg: