Sportpark weer open op 8 augustus

Beste sportvrienden,

Op zaterdag 8 augustus gaat het seizoen starten voor SV Otterlo. De eerste trainingen beginnen en ook de kantine gaat weer open. Zoals we allemaal weten moeten ons houden aan het protocol en we moeten nog steeds voorzichtig zijn. We willen iedereen wijzen op onderstaande aandachtspunten:

Volg de basisregels
–    Blijf thuis als je verkouden of grieperig bent
–    Houd altijd 1,5 meter afstand
–    Geen handen schudden

Aanvullende maatregelen
–    Gebruik bij binnenkomst de desinfecterende gel
–    Bestellingen kunnen aan de lange zijde van de bar worden geplaatst op de aangegeven plaatsen
–    Er zijn geen zitplaatsen aan de bar
–    Betaal zoveel mogelijk contactloos
–    Het clubhuis, de kleedkamers en het terras hebben een aangepaste indeling. Verplaats geen stoelen, krukken of tafels zonder overleg
–    Gebruik altijd een stoel of kruk. Consumpties mogen niet staand worden gebruikt
–    Bij binnenkomst wordt geen gezondheidscheck uitgevoerd. Wij vertrouwen op uw eigen verantwoordelijkheid

Met elkaar
Ook in de kantine hebben we te maken met het “nieuwe normaal”. Ook wij zouden liever meteen het oude normaal weer hanteren, maar dat kan nu eenmaal niet. We gaan er van uit dat iedereen hier begrip voor heeft en zich goed aan de regels en afspraken houdt. Spreek elkaar eropaan als het even fout gaat. Accepteer dat en toon begrip. Laten we met elkaar voor zorgen dat we naast het voetbal ook de derde helft in dit mooie clubhuis kunnen en blijven spelen!

Controle
De lokale overheid (handhaving) kan komen controleren of wij ons met zijn allen aan de regels houden. Als dat niet het geval is, loopt de club het risico een boete van 4.000 euro te krijgen. Dat kunnen we zeker in deze tijd natuurlijk niet hebben!

Het Bestuur