Belangrijke informatie voor de wedstrijden

Beste voetballers, begeleiders en bestuurders,

Er gaat weer gevoetbald worden. Onder de huidige omstandigheden zijn er voor de wedstrijden vanuit het bestuur van SV Otterlo wat richtlijnen opgesteld. Deze zijn als volgt:

• Er is 1 kleedkamer per team beschikbaar. Houdt hier rekening mee in uw voorbereiding.
  • Er mogen 8 personen tegelijk in de kleedkamer aanwezig zijn. Voor het omkleden moeten er dus groepjes gemaakt worden.
  • Per kleedkamer zijn er 2 douches beschikbaar. De middelste douche mag niet worden gebruikt.
  • Er staan twee (open) tenten achter het hoofdveld. In deze tenten kan vooraf en in de rust de bespreking worden gehouden.

Daarnaast zijn er op het sportpark overige richtlijnen waar men zich aan moet houden. Dit zijn de regels conform het RIVM. Wij vragen onze spelers, begeleiders maar ook onze bezoekers en tegenstanders om zich aan deze regels te houden. Wij gaan er van uit dat de begeleiding en bestuurders, ook van de tegenstanders, hun eigen spelers en bezoekers aanspreken indien zij zich niet aan de regels houden.

Laten we er met zijn allen het beste van maken!

Met sportieve groet,

Bestuur SV Otterlo