Pitch je voetbaldroom

Heeft jouw team een spelersbus nodig voor uitwedstrijden, wil je voetballen in een stadion, moet jouw elftal op trainingskamp naar het buitenland of wil je juist iets extra’s doen voor een teamgenoot, de club óf een ander elftal?

Van donderdag 16 november tot en met zaterdag 9 december hebben amateurvoetballers de mogelijkheid om de ultieme voetbaldroom van hun team of club te delen met ING. Zes voetbalteams van zes verschillende voetbalclubs in Nederland zien tijdens de campagne ‘Pitch je voetbaldroom’ hun droom daadwerkelijk uitkomen. Met het verwezenlijken van deze dromen wil ING het amateurvoetbal vooruit helpen. De winnende dromen worden bekend gemaakt via Radio 538. Wil je meedoen met jouw voetbalteam? Stuur dan nu je pitch naar 538.nl/acties en kijk voor meer informatie op ing.nl/voetbal

Pitch je voetbaldroom waarin je vertelt wat jouw team nu écht nodig heeft en misschien komt jouw voetbaldroom wel uit!

In de weekenden van 25 november, 2 december en 9 december nodigt 538-dj Barend van Deelen elke dag twee deelnemers uit. Samen met ex-International Anouk Hoogendijk selecteert Barend elke dag een winnaar. Pitch nu, help je team vooruit en wie weet wordt je voetbaldroom werkelijkheid.