Marco van Rooijen terug naar Otterlo

Marco van Rooijen (op archieffoto) speelt het komende seizoen voor Otterlo. Van Rooijen (32) volgt hiermee opnieuw trainer Ronald Lieftink, die komend seizoen hoofdtrainer is in Otterlo.

Voor de linkspoot betekent het ook een terugkeer bij de zaterdagderdeklasser. Twee jaar geleden speelde hij ook een seizoen in het vakantiedorp. Toen ook onder Ronald Lieftink werd hij met Otterlo kampioen van de vierde klasse. Lieftink vertrok daarna naar WAVV, waar Van Rooijen hem volgde. Bij WAVV promoveerde het tweetal direct naar de tweede klasse.

Van Rooijen werkte ook al met Lieftink samen bij Bennekom. De medewerker van Sport BSO De Thuisclub in Bennekom groeide op bij Saestum. Daarna speelde hij elf jaar lang voor gerenommeerde clubs als SDC Putten, Spakenburg, DOVO, Sparta Nijkerk en vijf jaar Bennekom.

Bron: Ede Stad