Koningsdag Otterlo

Ook dit jaar vindt Koningsdag plaats bij SV Otterlo. Vanaf 12:30 uur start de opbouw van de kleedjesmarkt op het sportpark Kastanjebos. Daarna barst het spektakel los en zijn er allerlei activiteiten. Er worden nog wel diverse vrijwilligers gezocht voor in de kantine en als begeleider bij de activiteiten. Wil u een gedeelte van de middag helpen dan kunt u zich aanmelden bij secretariaat@svotterlo.nl. De (kinder)activiteiten eindigen om 18:00 uur. De kantine blijft na 18:00 uur wel geopend!

DJ Marcel is aanwezig voor de muzikale ondersteuning. Al met al wordt het een mooie en onvergetelijke dag die u absoluut niet mag missen!

Tot 27 april!!

Van 10:30 tot 12:15 uur is er bij de Ericaschool ook een Koningsdagconcert van OBK Otterlo.