29-10-2016 WVW VE1 – Otterlo VE1 3 – 4

29 oktober 2016           WVW VE1 – Otterlo VE1                                  3  –  4

Het was een vreemde wedstrijd met een 1e helft waarin vrijwel niets gebeurde en een 2e helft waar van alles gebeurde maar wel 3 punten op zak en dat was lekker zeg. Het was dit seizoen ook onze 1e uitoverwinning terwijl het daar een tijd lang niet naar uit zag. Zoals al vermeld was er weinig te schrijven over de 1e helft. Er werd een beetje heen en weer gevoetbald met eigenlijk voor beide teams geen grote kansen en was de brilstand in de rust verklaard. De 2e helft was nog geen 10 minuten oud of het stond al 2-2. Vrijwel meteen na het fluitsignaal scoorde WVW de 1-0 maar wij sloegen meteen terug en de 1-1 kwam op naam van Danny na een prima voorzet van Jan Pol. Wij kwamen via Herman-A3-Pieter direct daarna op 1-2 om vervolgens een WVW-er de bal toe te schuiven zodat hij er 2-2 van kon maken; bizarre start! Herman-A3-Pieter, die ingevallen was voor de moe gestreden Ab, moest vervolgens al weer het veld verlaten met een zweepslag. Heel onfortuinlijk natuurlijk, 10 minuten meedoen, scoren en daarna zo’n vervelende blessure. Daarna zakte het peil naar een niet te omschrijven niveau en maakten wij het onze tegenstanders wel heel erg makkelijk om ze toch weer te laten scoren 3-2. Dat was het 3e kadotje! Twee WVW-ers gingen het zichzelf daarna heel moeilijk maken door elkaar in het veld de huid vol te schelden. De trainer greep onmiddellijk in en wisselden beide amokmakers. Op een gegeven moment floot de scheidsrechter waarbij iedereen dacht voor buitenspel maar nee hoor, hij wees gedecideerd naar de stip en zo kregen wij een penalty mee. Ferry, geleend van het 3e en als één van de weinigen goed in de wedstrijd, verzilverde dit kadotje maar al te graag en schoot keihard in de bovenhoek; 3-3. Vlak voor tijd steeg Ferry’s zelfvertrouwen naar een hoogtepunt, ontving de bal op de achterlijn, de keeper wist het zeker –over de achterlijn- en deed niets meer en zodoende kon Ferry voor de volledige winst zorgen door de bal in te schieten; 3-4. Het klinkt waarschijnlijk als een makkie maar zo eenvoudig was dit doelpunt echter niet. De eindstand was bepaald en wij gingen met 3 punten naar huis met dank aan Ferry en beterschap voor Herman-A3-Pieter.

7 wedstrijden gespeeld   3   2   2;        11 pnt.             Doelsaldo:  22 – 13

Maarten Kennis                                                                       7

Danny Prangsma                                                                     4

Arno Mulder                                                                            3