28 december 2019 SDS’55, Otterlo en Harskamp organiseren driedorpen toernooi

Ook dit jaar organiseert de Wekeromse voetbalvereniging SDS’55, samen met de voetbalverenigingen Otterlo en Harskamp, weer een zaalvoetbaltoernooi voor de jeugd in Barneveld.

Het drie dorpen toernooi wordt door de jeugdbesturen van de drie verenigingen dit jaar voor de 33e keer georganiseerd en wel op zaterdag 28 december 2019.

In Sporthal de Meerwaarde te Barneveld kunnen twee zaalvoetbalvelden worden gecreëerd. Dit toernooi is bestemd voor alle jeugdleden vanaf de JO9-pupillen t/m de JO17-junioren.

Klik hier voor de spelregels
Klik hier voor het programma
Klik hier voor de deelnemende teams

Daar de drie deelnemende verenigingen een verschillend aantal jeugdteams op de been kunnen brengen, wordt via een rekenkundige formule bekeken welke vereniging de fel begeerde wisseltrofee krijgt uitgereikt. Bovendien ontvangen de spelers een leuke attentie.

De jeugdbesturen van Harskamp, Otterlo en SDS’55 willen met de organisatie van dit toernooi hun jeugdspelers een zeer plezierige en sportieve dag geven tijdens de Kerstvakantie.