Sponsortoernooi groot succes!

Zaterdag 2 juni werd het 1e SV Otterlo Sponsortoernooi gespeeld. Om 13.50 uur eindigde de wedstrijd van SV Otterlo 2 (met winst) en om 14.00 uur sharp startte de eerste wedstrijden op 2 kleine speelvelden. De teams bestonden uit 2 dames en 5 heren.

Sommige spelers kwamen in meerdere teams uit omdat ze het team van Aannemings- en Transportbedrijf Van Harten uit de brand hielpen. Zij hadden een tekort aan spelers. Heel sportief van die mannen!

Er werd hard gestreden tijdens de 15 minuten durende wedstrijden. Sommige teams hadden erg ervaren spelers/speelsters. De hoogste score was maar liefst 8-0!

De saamhorigheid was groot, er werd tussentijds druk gepraat over de te volgen strategie.

De volgende bedrijven deden mee: Prof-lease, Nationale Park de Hoge Veluwe, Telpoint Benelux, Hazeleger Woninginrichting, Bouwbedrijf Lagerweij & Kennis, Zoonen Vastgoed, Janssen Stucadoors, Transport- en Aannemingsbedrijf Van Harten, Europarcs Wije Werelt en Bouwbedrijf Wim Top.
Alle teams kwamen keurig in eigen tenues uit en de 4 scheidsrechters stuurden bij waar nodig. Er is heel sportief gespeeld.
De finale werd om 16.45 uur gespeeld tussen Zoonen Vastgoed en Woninginrichting Hazeleger waarbij Zoonen Vastgoed met de wisselbeker naar huis ging.

Zoonen winnaar 2-6-2018

Het bleef de hele middag en avond droog, af en toe liet de zon zich zelfs zien.

De kinderen vermaakten zich prima op het springkussen, het panna veldje en bij de schminkmevrouw. De mooiste creaties kwamen voorbij.

De BBQ ging aan, muziekje erbij, drankje erbij en er werd nog lang nagepraat. De deelnemers waren tevreden, hier en daar een tip, maar zeker voor herhaling vatbaar.

Meer fotos van deze dag vindt u  hier . Met dank aan Ton Blotenburg!