SPAR spekt de clubkas actie

Op maandag 23 november begint de ‘SPAR spekt de clubkas’ actie. SPAR heeft deze actie speciaal opgezet om de verenigingen in de buurt te steunen. Wij behoren tot de gelukkige deelnemers, waardoor we een mooi geldbedrag kunnen winnen.

Vier weken lang krijgen we de kans om zoveel mogelijk munten te verzamelen bij SPAR van Leijenhorst in Otterlo. Bij iedere 15,- euro aan boodschappen ontvang je een muntje die je bij SPAR in de buis kan stoppen van de deelnemende verenigingen. Wij gaan de uitdaging aan om zoveel mogelijk muntjes in onze verenigingsbuis te krijgen.

Doe uw boodschappen bij SPAR Otterlo en doneer deze munten aan SVOtterlo.  Hoe meer munten, hoe meer sponsorgeld wij uiteindelijk zullen ontvangen.

Vraag iedereen in je omgeving om de munten in onze buis te stoppen, zodat wij straks een mooi geldbedrag winnen waar we met de gehele vereniging iets moois van kunnen realiseren.

We hopen op jullie medewerking!

Bestuur SVOtterlo