Otterlo 1 in Corona Tijd

Na een perfecte voorbereiding en een prima start van de competitie van onze hoofdmacht werden we voor de 2e keer dit jaar geconfronteerd met een Lock down. Op zich kunnen we ons vinden in de maatregels vanuit Den Haag, maar leuk blijft het natuurlijk niet. Daar hebben we met zijn allen natuurlijk last van. Gelukkig kan de jeugd nog volledig trainen. Voor de senioren is dat heel erg beperkt. Met viertallen en een trainer kan er getraind worden.

Na een weekje rust hebben we toch met de groep weer besloten de opgebouwde conditie op peil te houden zodat we klaar zijn voor een herstart van de competitie. We trainen op de donderdag in groepen van 4 onder leiding van de trainers Ronald Lieftink, Nico Pluimers, Niels Blotenburg en verzorger Marinus Kranenburg. Otterlo 2 heeft het gehele veld op de dinsdag en Vrouwen 1 op maandag. Op deze manier houden we ons ruim aan de regels qua afstand en is de drukte en beweging richting ons sportpark minimaal.

Voor Otterlo 1 willen we op de zaterdag ook actief blijven en ook het groepsgevoel op peil te houden. Waar ons dorp Otterlo altijd sterk in is, is de onderlinge samenwerking. Een belletje naar de Tennis Vereniging Otterlo met de vraag of we een zaterdagochtend gebruik mochten maken van twee tennisbanen werd dan met een volmondig ja beantwoord. Zaterdag 31 oktober was het zover. Onder voorbeeldige omstandigheden werden de voetballers hartelijk ontvangen en getest op hun tennisvaardigheden. Je ziet dat de spelers van 1 over een goed balgevoel beschikken. Dit was dan ook terug te zien in de tenniskwaliteiten. Ook trainer Ronald Lieftink en verzorger Marinus Kronenburg (met een nieuwe heup van slechts 2 maanden oud) lieten zien een liefhebber te zijn van het spelletje tennis. Als spelersgroep van Otterlo 1 willen we TVO bedanken voor de gastvrijheid. Om de spelers van Otterlo 1 en ook alle leden van SV Otterlo nog meer van dienst te zijn in deze Corona winterperiode heeft TVO een schitterende aanbieding gedaan. Een Corona Winterlidmaatschap van 3 maanden voor slechts 30 Euro. Ik zou zeggen maak er gebruik van. De informatie treffen jullie aan in dit bericht.

Namens Technische Commissie SV Otterlo; Gerard de Rooij