Otterlo 1 – Stroe 1 + Fotoreportage

OTTERLO ,,Stroe, toch een derdeklasser, was een mooie graadmeter. Wij hebben tegen hen laten zien dat we klaar zijn voor de competitie”, sprak een tevreden Ronald Lieftink na de 1-0 zege.

,,Ik vond dat wij de eerste helft goed begonnen. Daarna verzandde het een beetje. In het tweede bedrijf hebben wij het goed gedaan. Wij waren ook de bovenliggende partij. Stroe loerde op de omschakeling. Overall kan ik alleen maar tevreden zijn”, stelde Lieftink.

De beste kansen waren ook voor Otterlo, in de persoon van Marco van Rooijen. Waar hijzelf faalde, bracht de oud Bennekom speler een kwartier voor tijd wel Dejan Hoop (op archief foto) in stelling, die achteraf het winnende doelpunt scoorde.

Dinsdag is er nog de bekerwedstrijd tegen ZVV. Zaterdag begint de competitie bij Oeken. ,,Met alle respect, maar ik heb nog nooit van die club gehoord. We beginnen vol vertrouwen aan de competitie. Het moge ook duidelijk zijn dat we om de bovenste plaatsen willen meespelen.”

Ronald Lieftink kan nog niet beschikken over Evan Theunissen. Die is vijf wedstrijden geschorst. Na de bekerwedstrijden, moet de aanvaller nog twee duels toekijken. De ook geschorste Alvin Broekhuizen is na het bekertoernooi wel beschikbaar.