Met SV Otterlo naar Vitesse – AZ (zondag 3 september 16:45 uur)

Met onze hele club naar Vitesse!

Als Partnerclub van Vitesse mogen wij voor een vriendenprijsje naar Vitesse vs AZ, op zondag 3 september om 16:45 uur. Kinderen t/m 16 jaar hebben al een kaartje vanaf € 5,25 euro, volwassenen krijgen 50% korting op een ticket. En het mooie is, per verkochte ticket gaat € 2,00 euro naar onze clubkas. Jij steunt dus onze club!

Ga naar https://kaartverkoop.vitesse.nl/initiative/SV-Otterlo en bestel jouw tickets!

Winactie

Ook deze keer zullen we onder alle gekochte kaarten een winactie houden. De vorige keer kregen de winnaars een training op Papendal + een rondleiding over het trainingscomplex! Dit keer kan de winnaar met zijn/haar team een thuiswedstrijd bezoeken vanuit de E-sportloge. Dit is een ruimte waar je de wedstrijd op een zeer unieke manier kan bekijken! Naast de wedstrijd die je vanuit de loge kan bekijken is het ook mogelijk om op verschillende PS5 het computerspel FIFA te spelen!

Zodra leden van jullie kaarten hebben besteld dan ontvangen zij de link van de winactie ook in hen mailbox die gebruikt is bij het bestellen van de wedstrijdkaarten. Via deze mail kunnen zij zich aanmelden om kans te maken op deze prijs! Hoe meer mensen van jouw vereniging/team zich aanmelden voor deze winactie hoe meer kans jullie maken…….

Mochten jullie verder vragen of opmerkingen hebben dan hoor ik het uiteraard graag.

Henri Hendriksen
Jeugdbestuur