Met spoed gezocht: wedstrijdsecretaris

Per 30 juni 2024 stopt de huidige wedstrijdsecretaris bij SV Otterlo. Dit betekent dat voor het seizoen 2024/2025 SV Otterlo dringend op zoek is naar een

WEDSTRIJDSECRETARIS M/V

De wedstrijdsecretaris draagt zorg en is verantwoordelijk voor het creëren van optimale randvoorwaarden ten aanzien van de voetbalwedstrijden.

Je verzorgt o.a. het verzetten van wedstrijden, communicatie met wedstrijdsecretarissen van andere verenigingen en je voorziet de teams van informatie vanuit de KNVB. Als wedstrijdsecretaris zorg je ervoor dat alle leden een wedstrijd kunnen en mogen spelen.

De functie kan ook door meerdere personen samen worden uitgevoerd!

WAT VINDEN WE BELANGRIJK?

Goede communicatieve vaardigheden in het Nederlands. Goed in de omgang en makkelijk benaderbaar. Aanleg voor en affiniteit met administratieve taken en om kunnen gaan met de computer. Een eigen laptop of pc thuis is handig maar niet noodzakelijk. Goede kennis van- of ervaring met regelgeving/wedstrijdzaken voetbal is een grote pré.

WANNEER?

De wedstrijdsecretaris heeft een zeer belangrijke rol voor de vereniging. Deze werkzaamheden kunnen grotendeels vanuit huis worden uitgevoerd.

Taken:

• Verantwoordelijk voor de aanstelling van scheidsrechters, veldindeling en kleedkamerindeling van wedstrijden op eigen terrein.
  • Het doorgeven van alle wedstrijd- en trainingsinformatie aan de trainers en leiders.
  • Het tijdig doorgeven van afgelastingen aan trainers, leiders, scheidsrechters en de tegenpartij.
  • Controleren en tijdig verzenden van de ingeleverde wedstrijdformulieren en de eventueel bij te voegen (straf)rapporten.
  • Contacten onderhouden met andere wedstrijdsecretarissen over planning wedstrijden.
  • Toezien op de verplichtingen van de vereniging inzake (straf)zaken.

Als SV Otterlo hebben wij te bieden:

• een dynamische ambitieuze vereniging waar naast prestatiegericht voetbal veel oog is voor de leden, activiteiten en gezelligheid.
  • Verzorgde accommodatie en uitstekende faciliteiten.

Voor interesse en of vragen kun je contact opnemen met Gerard van Voorst (06-22456421) of Laurens Foekens (06-40896538). Andere bestuursleden benaderen kan natuurlijk ook.

Bestuur SV Otterlo