Kom zaterdag onze mannen van Otterlo 1 steunen

Hey Otterlo-fans!

Noteer zaterdag 25 mei met dikke stift in je agenda, want onze mannen van SV Otterlo 1 spelen dan een cruciale wedstrijd tegen Candia ’66! ⚽🔥
Met nog maar één wedstrijd te gaan, is het erop of eronder voor eerste elftal om in de 3e klasse te blijven.
Het belooft een spannende strijd te worden en we hebben jullie steun hard nodig!
Deze match is meer dan alleen een wedstrijd; het is een kans om onze liefde voor SV Otterlo te laten zien en onze spelers een flinke boost te geven.
Kom in groten getale naar het veld, neem je vlaggen, toeters en al je enthousiasme mee, en zorg ervoor dat het hele dorp meeleeft! 🌟

Datum: Zaterdag 25 mei
Tijd: 14:30 uur
Locatie: Sportpark Kastanjebos

We rekenen op jullie massale aanwezigheid om ons 1e elftal naar de overwinning te schreeuwen!
Samen kunnen we ervoor zorgen dat SV Otterlo 1 in de 3e klasse blijft. Zet ‘m op, Otterlo!
Tot dan, en vergeet niet: #ForzaOtterlo 💪