Kevin Hazeleger verruilt Otterlo voor Lunteren

LUNTEREN De selectie van Lunteren gaat volgend seizoen versterkt worden met Kevin Hazeleger (20). De multifunctionele linkspoot die op de gehele linkerflank uit de voeten kan, gaat komende zomer in Lunteren wonen.Daarnaast kent trainer Bart Schreuder hem nog vanuit zijn tijd bij Otterlo.

Hazeleger, die zijn geld verdient als timmerman, was als linker centrale verdediger of als linkerverdediger al een aantal jaar een vaste kracht bij het eerste elftal van Otterlo. ,,Ik hoop bij Lunteren zoveel mogelijk minuten te maken maken en vaste waarde te worden. Dat is natuurlijk nooit zeker wanneer je een stapje omhoog doet bij een andere club. En daarnaast veel plezier beleven bij de club.”

Het bestuur van SV Otterlo wenst Kevin heel veel plezier en succes toe bij VV Lunteren!