Kantine en terras op zaterdagen geopend van 14:00 tot 18:00 uur

Beste leden,

Goed nieuws. De kantine en het terras gaan weer open! Vanaf komende zaterdag zullen we elke zaterdag geopend zijn voor onze leden. Uiteraard met de huidige regels voor de horeca. Hoe lekker is het om na een onderlinge partij te genieten van een drankje met elkaar. Sjaak is inmiddels begonnen met het klaarmaken van de kantine.

Laten we er met zijn allen voor zorgen dat het de komende zaterdagen goed verloopt. Dat betekent dus dat we ons aan de geldende regels houden zoals de 1,5 meter en het blijven zitten op de plek. Jullie hapje en drankje wordt geserveerd aan tafel, hoe lekker is dat! Toiletbezoek en binnen afrekenen kan wel maar dan met het welbekende mondkapje voor. We openen om 14 uur en sluiten om 18 uur. Bij binnenkomst zullen we vragen of je jezelf wil registreren. Dit kan digitaal via een QR-code. Er kunnen 50 mensen op het terras en 50 mensen binnen in de kantine. Voor de 101ste bezoeker hebben we een verassing en een VIP kaart voor de volgende week.

Hopelijk tot zaterdag en sowieso een mooie zomer gewenst!

Het Bestuur