Corona update per 28 november 2021

Vrijdag 26 november zijn de nieuwe Coronamaatregelingen kenbaar gemaakt.
Het sluiten van de sportparken na 17:00 uur heeft voor ons allen een grote impact. De reden voor deze maatregel is het terugdringen van het aantal contactmomenten.

Voor SV Otterlo betekent dit het volgende:

• Het sportpark is na 17:00 gesloten.
  • De kantine is van zondag tot en met vrijdag gesloten.
  • De kantine is op zaterdag tot 17:00 uur geopend. (voorwaarden zie hieronder onder kopje kantine)
  • Wedstrijden op zaterdag gaan door (tot 17:00 uur) met uitzondering van de A-categorie (Otterlo 1 en 2).
  • Er is geen publiek welkom bij trainingen en wedstrijden.
  • Alle trainingen na 17:00 uur komen te vervallen.
  • Kleedkamers zijn met geldige QR-code toegankelijk, en op het park geldt de algemene 1,5 meter afstand (beide onder eigen verantwoordelijkheid).

Sinds de bekendmaking van deze nieuwe maatregel zijn er diverse verzoeken binnengekomen om op de middagen te kunnen trainen. Mochten trainers in de middag willen trainen dan kan dit eventueel in overleg met het (jeugd)bestuur.

Kantine met terras:

– De kantine met terras blijft op zaterdag open voor voetballende leden, trainers, leiders en bezoekende teams voor een hapje en een drankje voor/ tijdens/ na de wedstrijd tot 17:00 uur.
– Iedereen heeft een vaste zitplaats en er wordt 1,5 meter afstand gehouden.
– Een mondkapje is verplicht met uitzondering als men zit.
– In de kantine en op het terras is een CTB voor alle personen van 18 jaar en ouder verplicht. Er wordt hierop gecontroleerd. Na de controle krijg je een bandje als je een groen vinkje hebt.

Let op: er is een uitzondering voor mensen die functioneel aanwezig moeten zijn en voor vrijwilligers. Zij hoeven geen CTB te tonen. Denk hierbij aan trainers, coaches, leiders, onderhoudsprofessionals. Dit geldt echter niet voor ouders die meerijden naar uitwedstrijden, zij moeten bij binnen locaties wel een CTB tonen.

Wij vragen hierbij om jullie begrip, jullie medewerking en om jullie eigen verantwoordelijkheid in deze.

Met vriendelijke groeten,
Bestuur SV Otterlo