Corona protocol SV Otterlo

Update 18 november 2020:

Per 19 november zijn de maatregelen van 14 oktober weer actief. Voor alle teams van SV Otterlo geldt dat:

• Alle amateurcompetities worden voor de komende periode stilgelegd.
  • Seniorenteams (18 jaar en ouder) mogen alleen trainen in groepen van vier personen en met onderling 1,5 meter afstand.
  • Voor jeugdteams (tot en met 17 jaar) geldt geen beperking in de groepsgrootte en de onderlinge afstand tijdens de training. Zij mogen onderling trainingswedstrijdjes spelen bij de eigen vereniging.
  • Alle kleedkamers en douches blijven, net als de kantine gesloten.
  • Het complex is alleen toegankelijk voor trainers, spelers en functionarissen van de vereniging. Ouders/toeschouwers mogen het complex niet betreden!

Mocht er aanvullende informatie komen vanuit de Rijksoverheid of de KNVB, dan houden we jullie op de hoogte. Wij wensen iedereen sterkte en een goede gezondheid toe en hopen jullie allemaal snel weer te zien.

Update 4 november 2020:

Per 5 november wijzigt t.o.v. 14 oktober het aantal van 18 jaar en ouder van 4 naar 2. De overige maatregelen blijven gelijk.

Update 14 oktober 2020:

Dinsdagavond 13 oktober zijn er weer vernieuwde maatregelen bekend gemaakt door het kabinet. Deze maatregelen treffen het amateurvoetbal hard. Voor alle teams van SV Otterlo geldt dat:

• Alle amateurcompetities worden voor de komende vier weken stilgelegd.
  • Alle kleedkamers en douches worden per direct gesloten (de kantine was al dicht).
  • Geen publiek toegestaan op de sportaccommodatie.

Bovenstaande maatregelen zijn in ieder geval geldig voor de komende vier weken, dus tot en met 11 november 2020. Voor de korte termijn is dit de informatie die we hebben. Mocht er aanvullende informatie komen vanuit de Rijksoverheid of de KNVB, dan houden we jullie op de hoogte. Wij wensen iedereen sterkte en een goede gezondheid toe en hopen jullie allemaal snel weer te zien

Update 29 september:

Op maandagavond 28 september 2020 heeft het kabinet nieuwe maatregelen afgekondigd om verdere verspreiding van het Covid-19 virus te voorkomen. Deze maatregelen volgen dus op de maatregelen die al gelden vanaf 1 juli 2020. Hieronder de extra maatregelen die betrekking hebben op sport en ingaan vanaf dinsdag 29 september 2020 18.00 uur.

Geen publiek bij amateur- en profwedstrijden
Vanaf dinsdag 29 september 18.00 uur is het betreden van sportaccommodaties alleen toegestaan voor sporters en begeleiders. Publiek is bij zowel trainingen als wedstrijden niet toegestaan. Sporters en begeleiders die klaar zijn met de activiteit worden als publiek gezien en moeten de sportaccommodatie zo snel mogelijk na de activiteit verlaten.

• Ouders die kinderen begeleiden naar de eigen accommodatie worden als publiek gezien en mogen de sportaccommodatie niet betreden.

• Ouders die kinderen begeleiden bij uitwedstrijden worden als begeleider gezien en mogen de sportvoorziening wel betreden.

Sportkantines sluiten
Vanaf dinsdag 29 september 18.00 uur zijn alle sportkantines die op of in een sportgelegenheid liggen gesloten. Dit geldt ook voor de horeca bij commerciële aanbieders. Er is geen uitzondering voor uitgiftepunten gemaakt en die zijn daarmee niet toegestaan.

Corona Protocol 7-9-2020:
Het Corona protocol van SV Otterlo is aangepast per 07-09-2020. Vanaf nu worden supporters van seniorenteams die SV Otterlo bezoeken niet toegelaten. Voor bestuursleden en begeleiders van de seniorenteams geldt een uitzondering hierop. Zij worden wel toegelaten. Voor de pupillen en junioren geldt dit niet. Voor alle teams zijn kleedkamers en douches beschikbaar. Per kleedkamer kunnen maximaal 8 personen aanwezig zijn en kunnen 2 douches worden gebruikt. De aangepaste versie van het corona protocol kunt u HIER downloaden. Lees dit goed door voordat u een bezoek brengt aan SV Otterlo.