Bedankt

Langs deze weg wil ik het bestuur, al haar leden en alle andere vrijwilligers van SV Otterlo hartelijk bedanken voor het in mij gestelde vertrouwen gedurende de periode dat ik werkzaamheden heb gedaan voor de vereniging.

Vanaf het seizoen 2006 / 2007 ben ik 8 jaren verantwoordelijk geweest voor het reilen en zeilen van de kantine en werd daarbij enorm gesteund door Jan Bruil, Harmen Blaak en Marian en Henk (Flok) Janssen. Natuurlijk wil ik de inzet van de vele (jeugd-)leden en moeders ook benoemen want zonder al die extra handen is zoiets onmogelijk voor elkaar te krijgen.

Na de verhuizing naar ons prachtige nieuwe sportcomplex ben ik deels de kleedkamers gaan schoonmaken en heb de kleding gewassen. Hierbij vond ik hulp in de persoon van Driekus Scherrenburg.

Verder wil ik SVO complimenteren voor de prachtig behaalde resultaten zowel op sportief als ook op organisatorisch gebied met name door o.a. de toename van zoveel super enthousiaste meiden die na een stormachtige ontwikkeling een groot stempel drukken op de hele vereniging.

Met belangstelling zal ik de verrichtingen van de vereniging blijven volgen.

Bas Bos.