9 oktober BBQ & feestavond

Zaterdag 9 oktober belooft een ouderwetse “zaterdag” te worden, vanaf 17.30 uur is het feest op het sportpark. Het feest is voor alle leden (met hun ouders en partners), sponsoren, vrijwilligers en supporters. We dopen deze zaterdag om tot een “Blauw Wit Feestje”. Om 14:30 uur speelt het eerste elftal een thuiswedstijd tegen Terschuurse Boys. Hierna is er vanaf 17:30 uur een BBQ. Het vlees wordt gratis ter beschikking gesteld door SV Otterlo. Ook zal er muziek zijn. De feestavond sluit om 23:30 uur. We hanteren de geldende coronamaatregelen voor dit feestje, vanaf 17:30 uur is er enkel toegang tot de kantine d.m.v. een geldige QR – code of vaccinnatiebewijs, herstelbewijs of testbewijs. Graag tot ziens op 9 oktober!