6-10-2018 Otterlo VE1 – SKV VE1 8 – 1

Prachtige zomerse dag in oktober met een vlekkeloze wedstrijd tot gevolg. Wij hadden geen kind aan onze tegenstanders. De rust werd bereikt met een 4-0 voorsprong door doelpunten van Patrick Bunt 2 x, Herman de Wit en Maarten Kennis, terwijl er ook nog een aantal kansen niet werden benut. Het doelpunt van Maarten omschreef hij zelf als volgt: Na het uitspelen van 5 man en door A3 die met een sprint voor mij een gat trok.

Na de thee werden Eric Zaar en A3 Jansen vervangen door Arno Mulder en Danny Prangsma terwijl gedurende de 1e helft Wilbert Jacobs al was vervangen door Jan Klarenbeek. De 2e helft was nog maar net begonnen of Arno Mulder scoorde de 5-0. Henk-Geert Blaak liet zich daarna vervangen door Ab Hoogeweg en wij bleven een goeie partij op de mat brengen. Een penalty tegen zorgde voor de 5-1 maar hoop kon SKV hier niet lang uit putten want Ab Hoogeweg zorgde al snel daarna voor de 6-1. Patrick-hattrick Bunt zorgde met nog 2 doelpunten voor de eindstand van 8-1.

Dick de Koning zorgde voor het zoveelste hoogtepunt door het laatste kwartier weer mee te voetballen na zijn ingrijpende hartoperatie; hij verving Gijs van Lagen. Dat het bier rijkelijk vloeide terwijl wij met z’n allen in het zonnetje zaten na te kaarten was een logisch gevolg.

2 wedstrijden gespeeld           2   0   0;       6 pnt.        Doelsaldo: 13 – 2

Patrick Bunt 7
Herman de Wit 2