Afscheid Bas Bos bij SV Otterlo

Op de slotavond van SV Otterlo werd Bas Bos in verband met zijn afscheid in het zonnetje gezet.

Bas is 8 jaar als beheerder van de kantine werkzaam geweest en had in die jaren de algehele leiding. Hij heeft diverse veranderingen doorgevoerd en die zijn met succes begroet. Met name de verkoop van de broodjes worst tijdens de rust van het 1e elftal is een doorslaand succes geworden; één keer is het voorgekomen dat er 99 broodjes worst werden verkocht.

Ook de omzetten bleven in die tijd niet achter en dat verdient toch wel een pluim. Echter zonder zijn vaste team was dit allemaal niet mogelijk geweest en Bas wil dan ook iedere medewerker(ster) heel hartelijk bedanken voor de jarenlange samenwerking en in het bijzonder Jan Bruil. Met Jan had hij, zoals hij zelf zegt, een soort “haat-liefde” verhouding. Op Jan kon je altijd rekenen ondanks dat zij soms van inzichten verschilden. Ook wil hij alle moeders bedanken die ‘s zaterdagsmorgens hem kwamen assisteren en ook Henk en Marian Janssen die ook veel voor hem betekend hebben met name het feit dat zij samen met oud medewerkers(sters) de slotavond voor hun rekening hebben genomen zodat Bas op deze avond zijn handen vrij had en kon genieten van alle activiteiten.

Voordat Bas beheerder werd was hij ook al zo’n 6 jaren actief voor de SVO met name tijdens de thuiswedstrijden van het 1e en hij blijft komende tijd ook actief want hij gaat het wassen van de kleding op zich nemen.

Als dank kreeg Bas van het bestuur en alle leden een cheque overhandigd waarmee hij, en natuurlijk ook zijn vrouw Hennie, iets leuks mee kunnen doen. (Zie foto)

Blij verrast nam hij deze gift in ontvangst en hij wenst Paul, de nieuwe beheerder, veel succes toe de komende jaren in het spik-spinter nieuwe onderkomen Kastanjebos. Het vaste team blijft ook voor Paul beschikbaar aangevuld met eerdere medewerkers(sters) die weer terugkeren op het “ouwe” nest.

Tenslotte wil Bas iedereen bedanken voor het in hem gestelde vertrouwen.