S.V. Otterlo kijkt terug op geslaagde ING Familiedag!

Otterlo, 28 mei 2016. – S.V. Otterlo kijkt terug op een geslaagde ING Familiedag. In samenwerking met ING werd een leuke dag georganiseerd vol met voetbal en plezier.

Voetbalplezier
“Voetbalplezier is waar het om gaat. We zijn heel blij dat ING ons heeft geholpen bij deze dag die helemaal in het teken stond van voetbal.” aldus Evert Meijer namens de Activiteiten Commissie van S.V. Otterlo.

ING-Familiedag: een sportieve dag voor de jeugd
De ING-Familiedag is georganiseerd door vrijwilligers van de club samen met de ING-Aanvoerder van de club. Het is een dag vol voetbalactiviteiten. “Tijdens de ING-Voetbaldag werd er bijvoorbeeld volop gestreden voor de hoogste score tijdens Koning Penalty! Van jong tot oud, jongens en meisjes, leden van de club en geïnteresseerden uit de buurt, iedereen was welkom op deze dag.”, aldus Evert Meijer. Daarnaast vierden we ons 75-jarig bestaan waarmee het een dubbel feest was.

ING Hoofdsponsor van het Nederlandse voetbal
Amateurverenigingen staan aan de basis van het Nederlandse voetbal en vervullen niet alleen een sportieve, maar ook een maatschappelijke rol. De amateurverenigingen zijn belangrijk voor de jeugd, voor hun ouders en voor de wijken waar ze gevestigd zijn. Als hoofdsponsor van het Nederlandse voetbal organiseert ING 60 Voetbaldagen bij amateurclubs door het hele land om kinderen met leuke voetbalactiviteiten een dag vol plezier te bezorgen.