26-11-2016 AVW VE1 – Otterlo VE1 6 – 2

26 november 2016       AVW VE1 – Otterlo VE1                                   6  –  2

Was onze medicijnman al hartstikke druk met alle geblesseerden, kwamen er tijdens de laatste training en op de wedstrijddag zelf nog een zweepslag en een gevalletje gekneusde ribben bij. Het aantal “fitte” spelers kwam daarmee op 10. Gelukkig konden wij een beroep doen op Pim van Milligen en Klaas-Jan Gorter om zodoende toch nog met voldoende mensen te vertrekken. Ook Arend Jonkers kwam ons in de 2e helft nog ondersteunen nadat hij eerst in het 3e had gekeept. Zodoende kon hij Ben overnemen die noodgedwongen in de 1e helft in de goal moest staan. Klasse man! (Geldt voor beide mannuh) De stand was toen helaas al 4-1 en die werd in de 2e helft verder uitgebreid naar 6-2. Wij hadden natuurlijk al met pech te maken door de vele geblesseerden, ook tijdens de heenreis kregen wij ook nog te maken met een heuse file op de A12 en kwamen wij veel te laat aan zodat van een goeie warming-up ook geen sprake was. Dat betaalde zich direct al uit door 2 vroege doelpunten van AVW, gevolgd door een derde en dat alles in een steeds “dichtere” mist situatie. Bij die stand kwamen wij uit één van de schaarse aanvallen op 3-1 door een doelpunt van Maarten op aangeven van Klaas-Jan. Dit volhouden tot de rust was onze doelstelling maar dat ging helaas niet door. Het werd nog 4-1. Hoe dat doelpunt tot stand kwam weten alleen degenen die erbij waren, en dat wil ik ook zo houden. In de 2e helft verving Ben de moegestreden Ab en kwamen wij beter in de wedstrijd te zitten. Maar toch viel er eerst voor AVW nog een doelpunt voordat Pim met een droge schuiver er 5-1 van wist te maken. Dat het uiteindelijk 6-2 werd was niet meer zo interessant en alleen belangrijk voor de statistieken. Nu maar hopen dat de geblesseerden snel hersteld zullen zijn, anders moeten wij toch nadenken of wij Ted Troost nog moeten inschakelen.

10 wedstrijden gespeeld   3   2   5;      11 pnt.             Doelsaldo:  28 – 31

Maarten Kennis                                                                       9

Danny Prangsma                                                                     4

Arno Mulder                                                                            3