22-04-2017 Oranje Blauw VE2 – Otterlo VE1 1 – 2

Het was vooraf voor mij de prang(sma)ende vraag of ik wel een volwaardige selectie bij elkaar kon krijgen na zoveel afzeggingen in verband met blessures, werk enzovoort. Maar met 3 Prangsma’s is het uiteindelijk wel gelukt.

De wedstrijd was alles behalve superieur maar wij wonnen eigenlijk toch vrij eenvoudig door 2 doelpunten van Danny die daarmee zijn totaal op 7 zag uitkomen en dat komt al zo langzamerhand in de buurt van zijn doelstelling van 9 stuks. Zijn eerste doelpunt was een penalty nadat hij zelf in de 16 was gevloerd bij een tussenstand van 1-0, want de scheids had zo’n 10 minuten daarvoor ook al een penalty aan Oranje Blauw gegeven omdat hij hands gezien zou hebben? Nadat Maarten nog een keer de paal raakte werd er bij een stand van 1-1 voor de rust gefloten. In de 2e helft scoorde, zoals al gezegd, Danny opnieuw na een voorzet Gijs (geen zaadbal) en daarmee is alles gezegd. Nou bijna alles, want Danny zag ook nog een keer zijn inzet op de paal belanden. Oranje Blauw is geen enkele keer meer in de buurt van Frank geweest en vandaar dat wij op de terugweg vergezeld werden door 3 punten.

20 wedstrijden gespeeld   10   3   7;    33 pnt.             Doelsaldo:  59 – 51

Maarten Kennis 15
Danny Prangsma 7