11-11-2017 OVC VE1 – Otterlo VE1 3-1

Verdiend verloren? Absoluut niet. Sterker nog, wij hadden veel meer balbezit en betere combinaties dan OVC, maar wij maakten de kansen helaas niet af. Hun doelpunten kwamen voort uit 2 x een snelle counter en 1 x een lucky. Maar helaas, dat komt ook voor in het voetbal. 3 punten laten liggen en tot overmaat van ramp kregen wij ook nog de mededeling dat EMM VE1 de competitie voortijdig heeft verlaten. En laten wij nou net van hen met 6-1 hebben gewonnen; die punten worden in de stand door de KNVB bij ons weer afgepikt dus dit weekend kostte ons 6 punten. Ik weiger echter dit aan te passen in onderstaand totaaloverzicht en topscorerslijst. Wij hebben immers deze punten gepakt en die doelpunten toch gemaakt!

Terug naar de wedstrijd. Zoals al beschreven beheersten wij de wedstrijd en kon OVC slechts sporadisch maar wel succesvol uitbreken hetgeen uiteindelijk een 3-0 voorsprong betekende. De mooiste aanval echter kwam van onze kant en zo kon Edwin de 3-1 aantekenen. Bij de laatste uitbraak van OVC werd deze speler door Frank getorpedeerd hetgeen hem op geel kwam te staan. En dat betekende voor Frank 10 minuten eruit. Danny nam zijn plaats in en grabbelde nog 1, nee 2, nee 3 x de gladde bal voor zich uit maar hield zijn doel schoon. Dat kon niet worden gezegd van zijn “witte” broek.

Volgende wedstrijd maar weer punten pakken in en tegen Harskamp.