11-03-2017 Otterlo VE1 – Nijmegen VE1 2 – 4

En natuurlijk weer gezeik als je tegen die lui moet spelen. Man, man wat een grote bekken zetten die gasten op. Zowel Gert-Jan als scheidsrechter en Ab als assistent-scheidsrechter moesten het ontgelden ondanks dat ze met de winst naar huis gingen. Overigens begonnen wij niet goed aan de wedstrijd en stond het binnen de kortste keren 0-2 maar wij vochten ons terug in de wedstrijd en zo kwam de ruststand van 2-2 op de borden. Onze 1e werd gescoord door Danny uit een voorzet van links van Harco-Jan en laatstgenoemde nam onze 2e voor zijn rekening door rechtstreeks uit een corner doel te treffen. Tot zover geen probleem maar zij hadden in de rust zich waarschijnlijk voorgenomen om het ons in de 2e helft koste-wat-het-kost heel moeilijk te maken zowel voetballend als verbaal. Dat laatste lukte heel aardig en misschien wel daardoor kwamen zij op voorsprong; 2-3. Bij een volgende uitbraak van hen scoorden zij weer maar Ab had gezien dat de bal vanaf achter de achterlijn werd voorgegeven alvorens er werd gescoord. Dat doelpunt ging dus niet door en toen waren de rapen helemaal gaar. Ik ga maar niet herhalen wat zij Ab allemaal naar zijn hoofd slingerden want dat vertrouw ik niet aan papier toe. Uiteindelijk wisten zij nog een keer te scoren; daarna floot Gert-Jan maar snel het eindsignaal. Al met al geen plezierige middag. Het biertje na afloop maakte een hoop goed.

14 wedstrijden gespeeld   6   2   6;      20 pnt.             Doelsaldo:  39 – 39

Maarten Kennis 11
Danny Prangsma 5