Zaterdag 8 juni nacompetitie Otterlo 2 en ING Sponsortoernooi

Zaterdag 8 juni is het weer een mooie dag om te genieten op het Sportpark Kastanjebos. Om 12:00 uur wordt er afgetrapt door SV Otterlo 2 tegen SDC Putten 3 voor de belangrijke wedstrijd voor promotie. Hierbij kan SV Otterlo 2 uw steun goed gebruiken.

Aansluitend is het 2e “SV Otterlo ING Sponsortoernooi” !!!
Vanaf 14.00 uur zullen de mixed voetbalteams strijden om de felbegeerde wisselbeker. De teams bestaan uit 7 spelers waarvan minimaal 2 dames. Er hebben zich 10 teams opgegeven. De wedstrijden worden gespeeld op een half veld. De minimum leeftijd is 16 jaar.

Naast het toernooi worden er diverse activiteiten voor kinderen georganiseerd. In de loop van de middag is er muziek in de vorm van een DJ. Voor de inwendige mens is er naast een drankje ook een BBQ.

Wij rekenen weer op jullie massale aanwezigheid!

Sfeerfoto’s vorig jaar:

Kampioen 2018: