Trainings-clinic Otterlo vrouwen 5 april 2018

Ontzettend enthousiast delen wij u mee dat topspeelsters: Sylvia Smit, Marianne van der Schoor en Yvonne Veldhuizen op donderdag 5 april 2018 een trainings-clinic zullen verzorgen aan SVO Dames 1.

Sylvia Smit (31) heeft 108 interlands bij het Nederlands vrouwenelftal op haar naam staan en is meerdere malen uitgeroepen tot beste speelster van Nederland. Ze speelde o.a. samen met Daphne Koster en Anouk Hoogendijk. Na de oprichting van de Eredivisie Vrouwen (2007), speelde ze bij clubs als FC Twente en SC Heerenveen. Ook is zij topscoorster van de Eredivisie Vrouwen geweest.
Momenteel is ze actief bij voetbalclub DTS in Ede.

Marianne van der Schoor (26) en Yvonne Veldhuizen (29) weten ook hoe ze een balletje moeten trappen:

Marianne voetbalde in de jeugd voor VRC in Veenendaal. Daarna ging ze via DTS Ede naar FC Twente. Bij FC Twente speelde ze twee seizoenen en won de landstitel. Na het derde seizoen besloot ze om te stoppen met profvoetbal en ging terug naar DTS Ede, waar zij in seizoen 2015-2016 kampioen en topscoorster werd in de Topklasse, het hoogste amateur-niveau.

Yvonne speelde als junior op hoog niveau tussen de jongens en sloot zich later aan bij het Nederlands vrouwenelftal O19. Daarna heeft zij gespeeld voor SV de Valleivogels. Ze werd kampioen in de Eerste-, Hoofd- en Topklasse.
Op dit moment is ze actief bij DTS Ede en heeft ze samen met Sylvia haar eigen meidenvoetbalschool: “YES.” (meidenvoetbalschoolyes.nl).

Kortom, wij kunnen erg veel van deze vrouwen leren en zijn ontzettend blij met de clinic.

U bent van harte welkom om te komen kijken op donderdag 5 april op het sportpark in Otterlo. Verwachte tijd: 19:00 uur.

We kijken er naar uit!

Heel graag tot dan!