SV Otterlo wint slotwedstrijd van 2023

SV Otterlo 1 heeft de belangrijke laatste wedstrijd in 2023 met 4-1 winst afgesloten tegen Fortissimo. Al snel opende Bram van Lambalgen na een goede assist van Thom Rijnders de score. Binnen 20 minuten wist Jouke van Elst de score te verdubbelen na een ingestudeerde corner. Otterlo was in de eerste helft de bovenliggende partij. Echter vroeg in de tweede helft bracht Fortissimo de stand terug tot 2-1. Otterlo kreeg het moeilijk maar Bram van Lambalgen scoorde met een prachtige kopbal de bevrijdende 3-1 na voortreffelijk voorbereidend werk van Alvin Broekhuizen. In de slotseconden pakte Thom zijn doelpuntje nog wee waardoor de eindstand 4-1 voor Otterlo. Dit waren drie belangrijke punten. Otterlo speelt op 6 januari in Otterlo vriendschappelijk tegen VIOS Vaassen . Daarna gaat het team op trainingskamp waarna op 20 januari de competitie wordt hervat met een uitwedstrijd tegen Candia.