Sparen voor SV Otterlo bij Plus Pater Harskamp

Als Plus Pater supermarkt staan we klaar voor onze buurt. Daarom kunnen klanten vanaf nu gaan sparen voor SV Otterlo. Met deze spaaractie gaat Plus Pater diverse clubs en verenigingen een (financieel) steuntje in de rug geven. Doe mee en spaar je club gezond!

Van 5 september t/m 13 november ontvang je bij elke 10 euro aan boodschappen en bij geselecteerde actieproducten een sponsorpunt. Dit is een voucher met een unieke code. Deze unieke code kun je activeren en vervolgens kun je deze sponsorpunten aan SV Otterlo schenken. Hoe meer sponsorpunten, hoe meer euro’s dat onze kas oplevert!

Zo spaar je mee

• Van zondag 5 september t/m zaterdag 13 november 2021 ontvang je een sponsorpunt bij elke 10 euro aan boodschappen en bij geselecteerde actieproducten.
  • Kras de unieke code van je voucher open en scan de QR code met je mobiele telefoon of ga naar plus.nl/sponsorpunten.
  • Selecteer SV Otterlo. Voer de unieke code in en activeer.
  • Uiteraard is digitaal sparen ook mogelijk. Je ontvangt jouw sponsorpunten dan in de PLUS app. Als je digitaal spaart, ontvang je gelijk één sponsorpunt gratis.
  • Hoe meer sponsorpunten jij spaart, hoe meer euro’s dat oplevert voor de kas van jouw cluppie!

Bekijk de live tussenstand

Wil je live de tussenstand bekijken? Klik dan op hier