Races om de Gouden Luctra Skeeler.

Deze wedstrijden zijn niet meer weg te denken in de historie van de skeelerwedstrijden in Otterlo.

Wedstrijden die bij de rijders hoog in het vaandel staan.

Een gevecht,man tegen man,vrouw tegen vrouw, met als inzet voor de winnaar een gouden skeeler met gouden ketting.

Otterlo telt grote winnaars uit het verleden van de Gouden Luctra Skeeler:Michel Mulder,Ronald Mulder,Eric Hulzebosch,Gerard van Velde,Mark Tuitert,Annette Gerritsen,Manon Kamminga,Irene Schouten en nog veel meer bekende skeeler-en schaatstoppers.

Op Zaterdag 4 Juni heeft de Organisatie wederom grote namen weten te strikken.

Aan de start zullen verschijnen:Manon Kamminga,Irene Schouten,Bianca Roosenboom en Jorien ter Mors.

Vooral de naam Jorien ter Mors baart opzien.

Jorien heeft inmiddels diverse wereldtitels bij het short-track en schaatsen binnengehaald.

Ook is zij Olympisch Schaatskampioen op de 1000 meter sprint.

De Organisatie had Jorien ter Mors torenhoog op het verlanglijstje staan.

Natuurlijk zijn Manon,Irene en Bianca ook grote toppers die inmiddels hun prijzenkasten met vele gouden medailles gevuld hebben.

Op Zaterdag 4 Juni,tussen 19.15-en 20.00 uur worden de races om de Gouden Luctra Skeeler verreden.

Races met een ongekend spectaculair en spannend verloop.

U mag dit niet missen!!

Rob Hummelen.