Otterlo VE1 – Oranje Blauw VE1

12 november 2016        Otterlo VE1 – Oranje Blauw VE1                       afgelast.

3 december 2016          Otterlo VE1 – Oranje Blauw VE1                       afgelast.

27 mei 2017                   Otterlo VE1 – Oranje Blauw VE1                       afgelast.

Wat is dat toch met Oranje Blauw. Hebben we gewoon die 3 wedstrijden niet gespeeld omdat ze telkens afzegden. Maar goed, gezien de temperaturen van dik boven de 30 graden niet zo verkeerd eigenlijk. De competitie is op deze manier wel enigszins als een nachtkaars uitgegaan. Maar daarom niet getreurd want we hebben toch nog 23 wedstrijden gespeeld. Een behoorlijk aantal voor een vetaranencompetitie. Enkele feiten op een rij:

Dit seizoen hebben we maar liefst 37 spelers gebruikt, waarvan er 23 een doelpunt hebben gescoord wat het totaal bracht op 71 doelpunten. Er is 1 gele en 1 rode kaart gevallen. Wij hebben 13 x uitgespeeld waaronder 7 x een 3-krattenrit en 6 x een 2-krattenrit waardoor het totaal uitkomt op 33 kratten. Thuis hebben wij zo’n 50 kannetjes er doorheen gedraaid en zo’n 10 elftalschotels. En dat waren alleen nog maar de wedstrijden want wij zijn ook constante gebruikers na de trainingen.

Al met al zit er weer een seizoen op in de veteranencompetitie waar wij al 6 jaren met wisselend resultaat aan meedoen. Zo werden wij in seizoen 2011-2012 voor het eerst kampioen en herhaalden dat in het seizoen 2013-2014. Of er een nieuw kampioenschap inzit zal de toekomst uitwijzen.

Er volgen nog de slotdag en ons jaarlijks uitje. Verder wil ik iedereen een prettige vakantie wensen en hopelijk is iedereen weer fit aan het begin van het nieuwe seizoen.

23 wedstrijden gespeeld   12   3   8;    39 pnt.             Doelsaldo:  71 – 60

Maarten Kennis 15
Danny Prangsma 9