Otterlo speelt ook tweede wedstrijd in derde klasse gelijk

,,Een mooie wedstrijd met van beide kanten goed voetbal. Het was echt genieten. En met de 1-1 einduitslag kan iedereen vrede hebben”, keek Maarten Kerkhof terug op de wedstrijd tussen Otterlo en SP Teuge.

,,De eerste helft ging het al gelijk op. Het tempo washoog. Het ging heen en weer met weinig echte kansen. Het bleef bij mogelijkheden”, had de trainer gezien.
,,Vanwege een sanitaire stop was ik de tweede helft iets later op het veld. Van achter het doel kon ik zien dat vanuit een scrimmage SP Teuge op 0-1 kwam (Ruben Wientjes). Dat was een tegenvaller. Maar nog in dezelfde minuut was het ook weer gelijk. Vanaf de linkerkant kwam de bal voor de voeten van Dries Hazeleger, die bal in de verre kruising schoot.”
,,Daarna kon het alle kanten op. Teuge kreeg eerst de kansen. Wij in de slotfase ook via Niels Blotenburg (op archief foto) en Sven Staal. Uiteindelijk was een gelijkspel een juiste afspiegeling van het krachtsverschil.”
,,Het was zeker beter dan vorige week tegen Stroe. Feit is dat we als promovendus opnieuw niet verloren hebben. We kunnen ons aardig meten met de concurrentie. En er zit zeker nog muziek in ons groepje”, sluit een tevreden Maarten Kerkhof af.

Bron: Ede Stad