Otterlo kan leven met een gelijkspel

,,Ik vind dat Otterlo een prima wedstrijd tegen VRC heeft gespeeld. Het was vele malen beter dan tegen ASC Nieuwland. Het was zeker geen typische 0-0 ontmoeting. Het kon alle kanten op. Met de 0-0 kunnen denk ik allebei de teams wel leven’’, stelde Ronald Lieftink.

De Otterlo trainer zag VRC beter beginnen. ,,Zij hadden ook de eerste kans. VRC had ook meer de bal en voetbalde iets makkelijker. Wij hebben ons in de wedstrijd gevochten, en waren wat betreft de kansen gelijkwaardig.’’

,,Het was mooi geweest als wij in de laatste minuut nog stiekem de overwinning hadden gepakt. Wesley van den Brink mikte over. Aan de andere kant miste VRC net daar voor op een paar centimeter het doel. Dat typeerde wel de wedstrijd. Ik ben vooral superblij over de manier waarop wij hebben gespeeld’’, keek Lieftink terug.

Die Jelle van de Pol zijn basisdebuut liet maken. Daar tegenover het afscheid van Marco van Rooijen, die nog zeventig minuten meespeelde. ,,Met een woordje na afloop hebben wij nu afscheid genomen. Ik verwacht dat hij hier regelmatig blijft komen. Aan het einde van het seizoen komt er nog een afscheidswedstrijd, waar hij zelf ook invulling aan kan geven.’’

Bron: Ede Stad
Foto’s: Ton Blotenburg