Otterlo 3 blikt terug!

We hebben het nieuwe seizoen te maken gehad met zowel pieken als dalen.
Ook dit seizoen zijn er jongens door gekomen vanuit de jeugd die mochten gaan strijden in het 3e.

De voorbereidingen zijn niet al te best verlopen. Hoe zeggen ze dat ook al weer: “Een goed begin is het halve werk”. Helaas was dit bij ons niet helemaal het geval. De beker wedstrijden dienden voor ons om te polsen hoe wij er dit seizoen voor zouden staan. Na 4 keer kansloos te hebben verloren (tegen vriendenteams) kon het wel eens een lastig jaar worden.

Niets bleek minder waar! De 1e wedstrijd thuis hadden wij dan ook gelijk gewonnen. Een kleine domper was de uitwedstrijd tegen Blauw-Geel en Redichem welke wij helaas niet wisten te winnen.
Uiteraard hebben wij hierna de kraker tegen Harskamp met maar liefst 11-0 gewonnen en de ongeslagen status van de nummer 1 ‘SKV’ weten te breken. Dit met een spannende pot van 4-3 winst nèt voor de winterstop. Hierdoor zijn wij thuis ongeslagen en staan wij netjes op de 3e plek.

Je kan dus wel zeggen dat het lekker loopt in ons team en de gezelligheid op plek 1 staat. Daarna volgen de resultaten vanzelf. Dit seizoen hebben wij vaker te maken gehad met een teveel aan spelers dan te weinig. Dit is in het verleden ook wel eens anders geweest.

Onze doelstelling is dan ook nog steeds om de top 3 te behalen.

Wij willen iedereen bedanken die ons heeft geholpen met het behalen van deze resultaten en wensen iedereen een gelukkig en een sportief nieuwjaar.

Teammanagement Otterlo 3
Bram Frijlink, Hubrien Jansen, Robin Lagerweij