Ook CDW te sterk voor Otterlo

Ook tegen CDW bleef Otterlo met lege handen achter. De ploeg uit Wijk bij Duurstede, die probeert nacompetitie tegen degradatie te voorkomen, won met 0-3. ,,CDW had meer de wil te winnen dan Otterlo’’, had Ronald Lieftink gezien. ,,Ook was het een andere ploeg dan in de heenwedstrijd. Nu was het een team met veel jonge jongens. Misschien dat het anders was gelopen als een poging van Arnout Lagerweij na vijf minuten er was in gegaan, en niet tegen de binnenkant van de paal was gekomen.’’ ,,Via een strafschop kwamen zij op 0-1. Die was echt niet nodig. Toen zag je de koppies al gaan hangen. Terwijl het sowieso al niet overloopt van vertrouwen. En voor de rust werd het ook nog 0-2. Van vijf meter kreeg een speler alle ruimte de bal terug te leggen.’’ Kjeld van der Sanden was de schutter. ,,Na een uurtje spelen werd het 0-3 (Anis el Makrini). Toen was het definitief gebeurd’’, had de Otterlo trainer gezien, die overigens in het kader van de opleiding UEFA A stage gaat lopen bij Bennekom.

Op 13 mei wacht de uitwedstrijd bij Jonathan. Daarna volgen nog OVC’85 (thuis) en CJVV uit. Nog drie kansen om punten te pakken. De laatste puntenwinst dateert van 12 november 2022.