Lintje voor Bertus Hendriksen

Bertus Hendriksen (66) uit Otterlo, is zaterdag benoemd tot Lid in de Orde van Oranje-Nassau. Burgemeester René Verhulst heeft hem de versierselen opgespeld die horen bij deze onderscheiding.

De uitreiking van de onderscheiding gebeurde tijdens de nieuwjaarsreceptie van SV Otterlo. Bertus Hendriksen heeft 35 jaar gevoetbald bij Otterlo en werd in 1982 voorzitter van de jeugdafdeling. In 1990 is hij benoemd tot voorzitter van de vereniging. Mede door zijn inzet is het sportpark Kastanjebos gerealiseerd. In 2016 opende het sportpark haar deuren. Bertus Hendriksen was een bevlogen voorzitter met oog voor iedereen in de vereniging. Van voetballer tot onderhoudsman. Ruim 900 wedstrijden heeft hij bijgewoond van het eerste team. Slechts tien heeft hij moeten missen.

,,Daarnaast was hij betrokken bij de organisatie van de eerste skeelerronde van Otterlo, voorzitter en bestuurslid van Middenstands Vereniging Otterlo en oprichter van Ondernemend Otterlo, het huidige O2. Zijn bijzondere verdiensten hebben een uitstraling naar de lokale samenleving”.

Foto Bertus Hendriksen met burgemeester René Verhulst

Foto’s spandoeken jeugd