Fantastische opbrengst chocolade actie

Beste leden van SV Otterlo,

Een maand geleden is het idee ontstaan vanuit de Technische Commissie om een actie te verzinnen om onze mooie club een financieel steuntje in de rug te geven. Uiteraard zijn we, door jarenlang goed beleid, een gezonde vereniging, betalen onze leden trouw hun contributie en hebben we fantastische sponsoren. Toch missen we niet alleen de gezelligheid van ons Clubhuis maar ook de opbrengsten hiervan. De jeugdleden zijn druk geweest om de loten te verkopen van de Grote Clubactie. Nu was het onze beurt. Waar Otterlo Heren 1 de afgelopen jaren een deel van hun trainingskamp mee financierde, was de verkoop van mandjes chocolade. Nu dit niet doorgaat kwamen we op het idee deze verkoop wat groter op te zetten en alle senioren (Dames-Heren) hierbij te betrekken. Het idee was geboren!

Vrijdag 12 december gingen Laurens, Adrie en Gerard ‘s morgens vroeg op pad om de chocomandjes, van het topmerk Lindt, te halen in het altijd pittoreske Halsteren. Een tocht van twee uur heen en twee uur terug. We hadden helaas nog wat vertraging op de terugweg omdat we door de politie van de weg gehaald werden. Die dachten waarschijnlijk dat er Super Knalpakketten in de vrachtwagen lagen. Dit was natuurlijk niet het geval. Het geladen gewicht was op orde. Uiteindelijk bleek “meneer agent” trainer te zijn van een voetbalelftal in Gouda, dus daar hebben we ons verder wel uitgepraat. Daarna op weg naar Otterlo om bij 7 adressen ieder 100 mandjes af te leveren. Ons 1e adres was overigens Ede. Bij Otterlo 1 nam Dennis van de Bunt de taak op zich. Daarna richting Otterlo om de pakketten van de Vrouwen af te leveren bij Anita van Meerveld en Anouk van Loo. Voor Otterlo 2 en 3 konden we terecht bij Arend Jonkers en Marek van de Broek. Bij Otterlo 4 brachten we ze bij Teus Theunissen die samen met Wouter Pluim de honneurs waarnam. Voor de Veteranen waren we uiteraard welkom bij “Mister Veteranen”  Ab Hoogeweg! Voor ons was een gezellig dagje verlof nemen, zorgen voor het idee en het vervoer, maar daarna was het aan de seniorenleden zelf om gemiddeld per persoon 4 a 5 mandjes te verkopen.

“Waar een kleine vereniging groot in kan zijn”, is iets wat ook nu weer het geval is. In ruim een week tijd, uiteraard voor kerst, waren de 700 mandjes verkocht.

Nu Kerst voorbij is en Nieuw Jaar er aan komt, leek het ons een mooi idee om onze Voorzitter het uiteindelijke resultaat te overhandigen. Met hulp van, wie anders dan Marco van den Brink van Drukwerk Concurrent (voorheen Hindz), werd een mooie cheque gemaakt, zodat we komend jaar als we weer in ons Clubhuis een drankje kunnen nuttigen, letterlijk kunnen terugkijken op een fantastisch geslaagde actie!!

Het bedrag wat we over hebben kunnen maken naar de rekening van SV Otterlo is: Euro 5.068,91

Namens de Technische Commissie willen wij alle seniorenleden hartelijk danken door onze actie te omarmen en de chocolade te verkopen.

Een heel fijne jaarwisseling voor iedereen en hopelijk tot snel op ons Sportpark!!

De cheque krijgt een mooi plaatsje in ons clubhuis.

Groeten,

Anouk, Laurens en Gerard