Diverse vrijwilligers gezocht!

Als voetballer of betrokkene van SV Otterlo weet u dat onze vereniging draait op vrijwilligers. Wekelijks zijn er tientallen actief. Als jeugdleider, als trainer, als scheidsrechter, in de kantine of in een bestuursfunctie… op tal van andere manieren maken zij het mogelijk dat wij en onze kinderen elke week kunnen sporten.

Zonder vrijwilligers geen voetbal. Dankzij hun inzet gaat het (nog) goed met onze club. Echter wordt het op dit moment steeds moeilijker om alles rond te krijgen. Er zijn nog diverse vacatures en dus vrijwilligers nodig.

Daarom doen we een beroep op u! Vindt u het ook belangrijk dat SV Otterlo blijft bestaan voor alle leden die willen voetballen? Heeft u ook hart voor onze club? Meldt u dan aan als vrijwilliger. Dat kan op verschillende manieren: via het bestuur, een leider of trainer van één team of via het e-mailadres: secretariaat@svotterlo.nl

Voor  onderstaande vacatures worden nog vrijwilligers gezocht:

• Kantine (dinsdagavond en zaterdagen)
  • Wedstrijdsecretaris
  • Leden Jeugdcommissie