Indeling teams senioren heren van SV Otterlo

Aan alle senioren herenleden van SV Otterlo,

Het seizoen zit er bijna op. Nog een paar trainingen in de maand juni en dan sluiten we af met een spetterende slotdag op zaterdag 30 juni, voordat we gaan genieten van een welverdiend zomerreces.

Als we kort terugkijken mogen we in totaliteit tevreden zijn. Doelstellingen van 1 en 2 waren handhaven in resp. de 3e klasse en Reserve 2e klasse. Dit is gerealiseerd, alleen had dat voor de zenuwen van zowel spelers, staf, bestuur en niet vergeten de supporters wel wat eerder gemogen dan de laatste speeldag voor het 1e en de nacompetitie voor het 2e. Ik denk dat we als excuus wel aan mogen voeren dat we bij Otterlo 1 veel langdurige blessures hebben gehad, hetgeen doorwerkt naar het 2e. Maar uiteindelijk hebben we het met elkaar gehaald en daar zijn we zeer blij mee.

Ik noemde net het woord „met elkaar”. De samenwerking tussen alle teams was super te noemen. Otterlo 3 heeft een mooi seizoen gedraaid met een plek in de middenmoot. Een jong team waar we de komende jaren veel van verwachten. De mannen van VE1 zijn zoals gewoonlijk aan een lang seizoen bezig met veel trainingen en veel wedstrijden en zijn geëindigd op een verdienstelijke plek in de middenmoot. Dan de heren 35+. Na een kampioenschap in de 2e helft van vorig seizoen waarin gestart werd met dit team kunnen ze dit seizoen 2 kampioenschappen bijschrijven op hun palmares. Klasse mannen!

Na de vakantie starten we op zaterdag 11 augustus al weer met de trainingen van 1 en 2. Otterlo 1 start met een vaste selectie onder leiding van Maarten Kerkhof en assistent trainer Laurens Foekens.

Otterlo 2 start met een voorlopige selectie van ruim 30 spelers waarvan er voor de start van de bekerwedstrijden op 1 september een nader te bepalen aantal van de voorlopige selectie 2 naar de trainingsgroep van de lagere senioren gaat.

Otterlo 3, 35+ en de VE1 hebben vanaf dit seizoen op zowel dinsdag als donderdag de mogelijkheid om te trainen. De trainingen op dinsdag staan onder leiding van Evert Meijer. Deze trainingsavond gaat van start zodra de selecties van Otterlo 2 en 3 definitief zijn. De donderdagavond is de traditionele avond voor de veteranen. Op deze avond komen daar de overige lagere senioren bij. Afhankelijk van de aantallen wordt daar gekeken of er in een of twee groepen een partij gespeeld gaat worden.

Het sportpark is gesloten in de periode van 1 juli tot 11 augustus. Van 11 tot 18 augustus is alleen het kunstgrasveld beschikbaar. Vanaf zaterdag 18 augustus is het trainingsveld bespeelbaar. Het wedstrijd grasveld (Veld B) is vanaf maandag 27 augustus weer speelklaar.

Er komt een redelijke groep spelers over van JO19. De spelers afkomstig van JO19-1 sluiten aan bij de voorlopige selectie van Otterlo 2, de spelers van JO19-2 sluiten aan bij de trainingen op dinsdag en donderdag van de lagere senioren.

Vanaf dit moment vinden jullie de indelingen van de teams (1, 2, 3, VE1 en 35+) op de site.

Groeten,

Gerard de Rooij

Hieronder staan de selecties van de heren van SV Otterlo:
Selectie Otterlo 1 Seizoen 2018-2019
Selectie Otterlo 2 Seizoen 2018-2019