Laurens Foekens volgt Gerard van Voorst op als voorzitter

Beste leden,

Als bestuur zijn wij verheugd te kunnen mededelen dat wij per 01-07-2024 een opvolger voor onze huidige voorzitter Gerard van Voorst hebben gevonden. Laurens Foekens is bereid gevonden deze functie te bekleden. In 2019 is Laurens toegetreden tot het bestuur en heeft zich sindsdien vol overgave en met veel plezier beziggehouden met een aantal bestuurlijke taken, met name de TC voor de heren.
“Ik waardeer het vertrouwen van het bestuur om mij als voorzitter te benoemen en zal mij vol blijven inzetten voor de club”, aldus Laurens.
Doordat er een prima jeugdbestuur is, een vakkundige technische commissie zowel bij de heren als de dames, een actieve sponsorcommissie en een goed kantinebeheer heeft Laurens er het volste vertrouwen in om samen met alle leden de toekomst van onze club te continueren. Zoals hij zegt: “Ik kijk er naar uit om als voorzitter mijn steentje bij te dragen aan deze mooie club!”
Tevens willen wij u graag berichten dat Edwin Lagerweij is toegetreden tot het bestuur, de heren Marc van Loenen en Michiel Broekhuizen de jeugdcommissie gaan versterken vanaf volgend seizoen en daarnaast gaat Gerard de Rooij de taken van de TC weer op zich nemen aangezien Laurens andere taken krijgt. Als nieuwe materiaalman heeft Arend Jonkers zich beschikbaar gesteld. Voor de vacature van wedstrijdsecretaris zijn wij nog in gesprek met een goede kandidaat.

Bestuur SV Otterlo