8-4-2017 Beuningse Boys VE1 – Otterlo VE1 0 – 2

Hartstikke mooie dag gehad met VELE mooie momenten zoals 3 punten mee in de bus door een 0-2 overwinning bij Beuningse Boys en het bezoek aan de wedstrijd De Treffers – Excelsior Maassluis. De ploeg van Nick de Bondt boekte ook een overwinning van 2-0. Jammer was het dat de trainer Nick na zo’n 20 minuten in de 2e helft wisselde wat o.i. helemaal niet nodig was; hij speelde namelijk een puike partij en gaf de assist voor hun 2e treffer. Maar ja, een winnende trainer heeft altijd gelijk. Wij lieten ons humeur er echter niet door beïnvloeden en dronken rustig ons biertje en hapten onze vette snack lekker weg. O ja, ook nog ff iets over onze wedstrijd die alles behalve hoogstaand was. Eigenlijk een gezapig potje met 2 doelpunten van Herman de Wit. Ja, hij is helemaal terug van weggeweest na zijn blessure. Over blessure’s gesproken, wij hebben er weer ééntje bij. Wessel viel na zijn invalbeurt van zo’n 2 minuten met een hamstringblessure uit. Einde seizoen? Ook Maarten, die er vandaag eigenlijk niet zou zijn i.v.m. zijn “papadag” was toch met de kleine ff gekomen om te kijken. Maar zoals wij Maarten allemaal kennen is alleen maar kijken voor hem geen optie. Dus met de schoenen van Harco en de scheenbeschermers van Ab kwam hij in de 2e helft ook nog ff in het veld. Papa Gert-Jan nam de oppas over hetgeen hem goed afging door met Jasmijn rondjes om het veld te lopen. Zoals gezegd gingen wij na afloop door naar Groesbeek. Wij spraken daar o.a. ook met opa en oma de Bondt die naar alle wedstrijden van Nick gaan. Ja, zo sprak hij, wij zijn er altijd bij   wat voor een imker ook weer niet zo gek is natuurlijk. Al met al een geslaagde dag wat ik ook heb vastgelegd in bijgaand filmverslag.

De volgende dag werd mij pas duidelijk dat één van onze tegenstanders zich had teruggetrokken uit de competitie. Zuur voor ons want de 6 punten en de 7 doelpunten die wij tegen Wodanseck hadden behaald werden in mindering gebracht op de ranglijst. Maar in mijn overzicht hieronder blijven ze gewoon staan. Wij hebben ze tenslotte gewoon binnengeharkt; punt uit.

18 wedstrijden gespeeld   8   3   7;      27 pnt.             Doelsaldo:  50 – 47

Maarten Kennis 11
Ab Hoogeweg 5