OTTERLO D1 ONGESLAGEN KAMPIOEN

Otterlo D1 is zaterdag 7 mei kampioen geworden in de tweede klasse van het D pupillen voetbal. De voetbalploeg won de kampioenswedstrijd met 2-4 bij NSC Nijkerk D1. Deze laatste wedstrijd mocht niet verloren gaan want dan was NSC kampioen geworden. Bij een gelijkspel of overwinning was Otterlo D1 kampioen. In een zeer spannende wedstrijd wisten de boys van Otterlo D1 in de blessuretijd de verdiende winst naar zich toe te trekken. Otterlo D1 won alle twintig wedstrijden en heeft een doelsaldo van 87 voor en slechts 13 tegen. Na de gewonnen wedstrijd tegen NSC is het kampioenschap uitgebreid gevierd. Na de zege werden de spelers op de platte kar door Otterlo gereden. Na de heerlijke versnaperingen in de kantine was het kampioensfeest ten einde.

Staand van links naar rechts: Gerrit van der Hoef, Ewout van Luttikhuizen, Bas Jonkers, Koen Elbertsen, Timo van Voorst, Luuk Versteeg, Axel van der Hoef, Gerard van Voorst.

Zittend van links naar rechts: Dick Konstapel, Jamal Westerveld, Ids Voogt, Erik van Meerveld, Jelle van de Pol, Bram van Lambalgen, Anthony de Wit.