24-10-2015 – Otterlo VE1 – GVA VE1

Lekker weertje om een potje te voetballen. Met 16 man hadden wij weer een normale selectie, maar helaas ontbraken Jan en Henk-Geert door blessures en Martin, Edwin en Harco door andere verplichtingen, terwijl Maarten pas diep in de 2e helft aanwezig kon zijn. Van het 4e hadden wij Jan Pol en Dennis van Aggelen “geleend” en die konden wij goed gebruiken. Helaas was GVA met een gemiddelde leeftijd van ca. begin 40 een maatje te groot en verloren wij met 3-5. Met de rust stonden wij al met 0-2 achter maar in de 2e helft hebben wij een hoop goed gemaakt. Door een blunder van de keeper van GVA kon Danny profiteren en maakte de 1-2. Even leek het erop dat wij door konden drukken maar dat liet GVA niet toe en binnen de kortste keren stond het 1-4. Ons 2e doelpunt werd gescoord door Jan Pol, die een voorzet van Danny eenvoudig kon binnentikken; 2-4. Dan scoort Danny, hij was goed op dreef vandaag, onze 3e met een kopbal en stond het 3-4 met nog zo’n 5 minuten te spelen. Dus het credo vrouwen en kinderen eerst werd uit de kast gehaald, maar helaas kon GVA profiteren via een counter en zij bepaalden de eindstand op 3-5. Jammer maar helaas. Het is niet voor niets dat zij bovenaan staan met 16 punten uit 6 wedstrijden. Volgende week staat de uitwedstrijd tegen DVOV op het programma en gaan wij weer voor de volle winst.

5 wedstrijden gespeeld 3 0 2; 9 pnt. Doelsaldo: 17 – 13

Martin van Baalen 4