24-09-2016 Otterlo VE1 – Wodanseck VE1 5 – 1

24 september 2016       Otterlo VE1 – Wodanseck VE1                         5  –  1

En weer konden wij geen beroep doen op vele vaste krachten en dus werden de diensten ingeroepen van de dit seizoen gestarte 35+ 7 x 7 mannuh. Pim, Gerrit en Arno waren toegevoegd aan de beschikbare 11 zodat wij toch nog 14 spelers hadden. Wij speelden overigens onze 1e competitiewedstrijd op ons nieuwe complex en dus was de overwinning meer dan welkom. Wodanseck is normaal gesproken een tegenstander waar wij altijd veel moeite mee hebben maar vandaag viel dat reuze mee; ook zij hadden niet het sterkste 11-tal beschikbaar. Buiten de eerste 10 minuten van de 2e helft om, hebben wij de gehele wedstrijd gedomineerd en verdiend gewonnen met 5-1.

De 1-0 viel halverwege de 1e helft door een doelpunt van Danny (last van de rug maar daar was weinig van te merken) uit een voorzet van Gijs. Even later trekt Gijs weer de bal van links voor en kon Arno de 2-0 inkoppen. Dat was tevens de ruststand. De 3-0 kwam van de schoen van Maarten die de bal droog in een hoek legde; uitstekend gedaan. Doordat Maarten één van de spelers van Wodanseck zoals dat heet “onreglementair” onderuit haalde in de 16, kregen wij een penalty tegen die er vlekkeloos inging; 3-1. Wij lieten ons echter niet uit het veld slaan en kwamen op 4-1 door een kopbal wederom van Danny, deze keer uit een voorzet van rechts door Jan Pol. Arno Mulder zorgde voor de eindstand van 5-1 door zijn 2e aan te tekenen uit een voorzet van Maarten. Al met al kunnen wij zeer tevreden terugkijken op de wedstrijd en vol goede moed richting volgende week gaan.

2 wedstrijden gespeeld   1   0   1; 3 pnt.                      Doelsaldo:  6 – 3

Arno Mulder                                                                            3

Danny Prangsma                                                                    2

Maarten Kennis                                                                       1