13-02-2016 Otterlo VE1 – OVC VE1

13 februari 2016                       Otterlo VE1 – OVC VE1                        2 –  2

Maar liefst 18 fitte spelers voor vandaag. Gert-Jan heeft de hele wedstrijd gefloten en Ab was de grensrechter. Bleven er 16 (maximaal toegestaan door de KNVB) over om de wedstrijd te spelen, die eindigde in ons 1e gelijkspel van dit seizoen. OVC trok vanaf het begin fel van leer en wij, en vooral Frank, moesten alle zeilen bijzetten om ze van scoren af te houden. OVC trof in die fase ook één maal de paal en Frank stopte een inzet die vanaf 1 meter werd ingeschoten; klasse! Na de vuurdoop kwamen wij beter in ons spel en een fraai uitgevoerde aanval resulteerde in de 1-0 voorsprong. Herman paste de bal op Danny die rechts langs de lijn naar voren sprintte en gaf zo strak voor dat Harco de bal kon intikken. Danny zou een hoofdrol vertolken in deze wedstrijd want een voorzet van OVC knalde hij zomaar achter Frank in de touwen; 1-1. Maar gelukkig komen wij nog voor de thee op voorsprong door een identiek doelpunt als nummer 1, wederom van Herman via Danny naar Harco; 2-1. In de 2e helft ging het door zoals in de 1e helft, goed spel van beide kanten zonder dat er gescoord werd. Wij kregen wel de beste kansen om op 3-1 te komen maar helaas werden die kansen niet benut. Wel raken wij ook een keer de paal, alleen schiet je daar dus ook niks mee op. Een fraaie voorzet werd door Maarten knap ingekopt maar helaas stond hij buitenspel dus bleef het 2-1. Vlak voor tijd komt OVC dan toch nog op gelijke hoogte en was de eindstand van 2-2 bepaald. Helaas want winst had er in gezeten. Een paar statistieken: Harco 2 x doelpunt; Danny 2 x assist en 1 x eigen goal en Frank diverse fraaie reddingen. Henk-Geert 4 tot 5 x .. eh .. nee dat vermeld ik toch maar niet.

11 wedstrijden gespeeld   6   1   4; 19 pnt.                  Doelsaldo:  36 – 25

Maarten Kennis                                                                       8

Martin van Baalen                                                                   5

Danny Prangsma                                                                     5