Update Corona 18 november 2020

Update 18 november 2020:

Per 19 november zijn de maatregelen van 14 oktober weer actief. Voor alle teams van SV Otterlo geldt dat:

• Alle amateurcompetities worden voor de komende periode stilgelegd.
  • Seniorenteams (18 jaar en ouder) mogen alleen trainen in groepen van vier personen en met onderling 1,5 meter afstand.
  • Voor jeugdteams (tot en met 17 jaar) geldt geen beperking in de groepsgrootte en de onderlinge afstand tijdens de training. Zij mogen onderling trainingswedstrijdjes spelen bij de eigen vereniging.
  • Alle kleedkamers en douches blijven, net als de kantine gesloten.
  • Het complex is alleen toegankelijk voor trainers, spelers en functionarissen van de vereniging. Ouders/toeschouwers mogen het complex niet betreden!

Mocht er aanvullende informatie komen vanuit de Rijksoverheid of de KNVB, dan houden we jullie op de hoogte. Wij wensen iedereen sterkte en een goede gezondheid toe en hopen jullie allemaal snel weer te zien.