Wodanseck VE1 – Otterlo VE1 | 1  –  2

5 december 2015        Wodanseck VE1 – Otterlo VE1                                    1  –  2

Het betaald dus uit, geen drank, drugs of rock en roll op de vrijdagavond. Na een boeiende wedstrijd wisten wij de volle winst uit Wolfheze mee te nemen. De eerste 20 tot 25 minuten waren wij zelfs super en scoorden wij in de 10e minuut de 0-1 door een doelpunt van Danny. Hij was helemaal uitgeweken naar de linkerkant (hij stond op papier rechtshalf, maar daar hebben wij hem gedurende de hele wedstrijd weinig tot niet gezien) en werd door Herman alleen voor de keeper gezet. Zijn slecht ingeschoten bal werd even slecht ingeschat door de keeper en zo konden wij toch juichen. Daarna kregen onze tegenstanders meer grip op de wedstrijd en viel vlak voor het rustsignaal, weliswaar uit het niets, de 1-1. Er waren toen al 2 spelers van ons met blessures uitgevallen en in de rust werd Eric vervangen door Harco-Jan en na een kwartiertje in de 2e helft verving Martin de moegestreden Ben. Al deze wisselingen hadden echter geen invloed op ons spel en zo konden wij ons eigen spelletje blijven spelen. Halverwege de 2e helft werd Herman diep aangespeeld op links en trok de bal keurig voor waar Danny hem subliem inkopte; 1-2. En die stand kwam niet meer in gevaar, ondanks dat Wodanseck nog alles op alles zette om een beter resultaat te halen. Maar mede dankzij goed keeperswerk van Frank lukte dat niet en zo konden in de bus de doppen er af. Onze doelpuntenmaker had tevens ook nog gezorgd voor een koud “buffetje” en zo werd de terugreis wel HEEL aangenaam. Volgende week komt Wodanseck bij ons op bezoek en zullen wij er alles aan doen om weer 3 punten te pakken. Als dat lukt kan onze Kerst niet meer stuk.

10 wedstrijden gespeeld   6   0   4; 18 pnt.                           Doelsaldo:  34 – 23

Maarten Kennis    8

Martin van Baalen  5